Tillvalsfunktioner för utökat behov

Om du känner att ditt företag behöver fler funktioner är det enkelt att göra tillval. Det innebär också att du bara betalar för de funktioner som du verkligen behöver.

Glad ung man med skägg och lila tröja ler mot kameran i ett mötesrum. I bakgrunden står två kvinnor och två män nära ett fönster.

Handelspaket

+99 kr/månad

Med Handelspaketet har du prislistor, inköp, orderregistrering och dina lagerflöden och många andra funktionaliteter som är extra viktiga för handelsföretag, grossistföretag eller partihandel.


  • Flexibelt pris- och rabattsystem
  • Intrastathantering vid utförsel
  • I det här paketet ingår tillvalet Valutaorder

Läs mer

En bärbar dator som visar handelspaketet i Pyramid Nova Office affärssystem. Lila navigeringspanel i toppen av skärmen.

Projektpaket

+99 kr/månad

Projektpaket vänder sig till dig som behöver ett affärssystem med funktioner som stödjer projekthantering för entreprenad, servicebaserade tjänster, tillverkning och fältserviceaktiviteter.


  • Snabb överblick över projektet
  • Alla kostnader och intäkter samlade
  • I det här paketet ingår tillvalet Valutaorder

Läs mer

projekt_laptop_pno_right_perspective_light.jpg

Lagerplatser/Batch

+99 kr/månad

Med tillvalet Lagerplatser/Batch kan du placera flera artiklar på samma lagerplats och ha en artikel inlagd på flera lagerplatser, så kallade flytande lagerplatser.


  • Se vilka kunder som fått leveranser med ett specifikt batchnummer
  • Automatisk spärr för utleverans med kvalitetskontroll
  • Tillgängliga lagerplatser/batcher visas i FIFO-ordning

Läs mer

Laptop som visar gränssnittet i Pyramid Nova Office. Lila navigeringspanel i toppen av skärmen.

Serienummer/Serviceorder

+199 kr/månad

Med tillvalet Serienummer/Serviceorder håller du reda på varje enskild produkt, individ och dess historik både gällande garantier och servicearbeten.


  • Informationen följer det individuella serienumret
  • Kostnadsförslag till kund hanteras enkelt

Läs mer

Datorskärm som visar gränssnittet med rutin för serienummerhantering i Pyramid Nova Office affärssystem. Lila navigeringspanel i toppen av skärmen.

Flerlager

+99 kr/månad

Tillvalet Flerlager hjälper dig att hålla reda på dina lagersaldon. I sökdialoger för artiklar visas totalsaldot, men det går också utmärkt att se vilka lagersaldo, reserveringar och inköp som finns på varje lager för sig.


  • Gör lageromföringar mellan dina lager
  • Möjlighet att ändra registrerad kundorder eller en inköpsorder vid leverans

Läs mer

En surfplatta som visar gränssnittet med rutin för lagerhantering i Pyramid Nova Office affärssystem. Lila navigeringspanel i toppen av skärmen.

Variantartiklar

+99 kr/månad

Tillvalet Variantartiklar är ett enkelt och smidigt verktyg som hjälper dig att överblicka dina grundartiklar och alla deras variationer i form av t ex färg och storlek.


  • Skapa åtskiljande attribut i två dimensioner
  • Ger dig snabb blick över antalet artiklar och deras variation
  • Hitta rätt artikelnummer vid registrering av en order snabbt

Läs mer

En bärbar dator som visar gränssnittet med rutin för variantartiklar i Pyramid Nova Office affärssystem. Lila navigeringspanel i toppen av skärmen.

Valutaorder

+79 kr/månad

Med tillvalet Valutaorder kan du hantera försäljning i utländsk valuta. Du kan också registrera artikelbenämningar, betalningsvillkor, transportsätt m.m. på olika språk.


  • Hanterar smidigt stafflade eller kundspecifika valutapriser
  • Intrastathantering vid utförsel
  • Eventuell kursvinst/-förlust konteras automatiskt

Läs mer

En bärbar dator som visar gränssnittet med rutin för valutaorder i Pyramid Nova Office affärssystem. Lila navigeringspanel i toppen av skärmen.

Miljöavgifter

+99 kr/månad

Om du tillverkar, importerar eller säljer en förpackning eller en förpackad vara är företaget enligt lag ansvarig för det emballage som hamnar på den svenska marknaden. Hanterar alla dina avgiftsbelagda artiklar och gör dem överblickbara.


  • Valfritt antal miljöavgifter hanteras
  • Miljöprofiler beskriver vilka miljöavgifter som berör aktuell profil
  • Redovisas som ”varav miljöavgift” på ordererkännande och faktura

Läs mer

Datorskärm som visar gränssnittet med rutin för miljöavgifter i Pyramid Nova Office affärssystem. Lila navigeringspanel i toppen av skärmen.

Autogiro

+99 kr/månad

Med hjälp av tillvalet Autogiro förenklar du företagets hantering av inbetalningar.


  • Läser smidigt in inbetalningsfiler

Läs mer

En surfplatta som visar gränssnittet med rutin för autogiro i Pyramid Nova Office affärssystem. Lila navigeringspanel i toppen av skärmen.

Har du frågor?

Det finns inga dumma frågor, så tycker vi! Ring vår support så hjälper vi dig.

046-280 20 00