Kom i gång med våra Basfunktioner

Administrera företaget med smarta funktioner och få riktigt bra koll på hur ditt företag går. Här finner du verktygen som kan tänkas behövas. Funktionaliteten och användningsområdet är både brett och kompetent.

399 kr/månad
Laptop som visar gränssnittet i Pyramid Nova Office. Lila navigeringspanel i toppen av skärmen.
En ung kvinna sitter i en stor foajé på en bänk vid en laptop.

Fakturering med en klackspark

Med Fakturering är det både enkelt och flexibelt att fakturera


  • Både enkelt och flexibelt att fakturera
  • Acontoplaner och förskottsfakturera
  • Likviditetsprognos ger dig full kontroll

Läs mer

En man bär på en kartong i ett förrådsutrymme.

Leverantörsreskontra med kontroll och möjligheter

Det är enkelt att boka dina kostnader från leverantörsfakturan fritt med eller utan projekt eller inköp.


  • Inköpskontroll för rätt pris och lagervärde
  • Ta snabbt ut leverantörsreskontran på valfritt datum för avstämning
  • Få förslag på vilka fakturor som bör prioriteras i flödet

Läs mer

En man sitter med en bärbar dator i knäet i en fåtölj i ett kaféutrymme. Två kvinnor går förbi bredvid.

CRM för riktigt bra kundvård

Ett heltäckande verksamhetsstöd som kopplar samman alla delar i din verksamhet. Organisera, administrera och effektivisera din kundvård.


  • Effektivt kundvårdssystem
  • Smarta filtreringsmöjligheter
  • Automatisk synkning mot Microsoft Outlook

Läs mer

En glad kvinna sitter i en soffa vid ett fönster. Hon har en mobiltelefon i handen.

Smidigt och miljövänligt med e-faktura

Förenkla hanteringen och sänk kostnader av fakturorna genom att automatisera utskicken. Ge tid till din kärnverksamhet.


  • Fakturaväxel EDI-fakturor
  • Flera leveranssätt med InExchange
  • Skicka PDF-faktura via e-post

Läs mer

En man håller i en cykel, och håller en mobiltelefon i andra handen.

Phone Edition - när du är på språng!

För många företag är det en förutsättning att kunna vara mobil och enkelt nå viktigt affärsinformation oavsett vart man befinner sig.


  • Enkel tillgång till affärsinformation
  • Anpassa för enskild användare i systemet
  • Mobil arbetsorder och Tidrapportering

Läs mer

En ung kvinna sitter vid en bärbar dator och tittar ut genom ett fönster.

Bestäm hur du vill sköta redovisningen

Gör din företagsredovisning i arbetsbesparande funktioner. Låt de effektiva sökverktygen ge dig informationen du önskar.


  • Lätthanterlig verifikatregistrering
  • Smidig hantering av preliminärverifikat
  • Flexibel budgethantering

Läs mer

Så, vad är det som ingår?

Med Nova Office behöver du inte oroa dig för att ditt affärssystem ska vara en bromskloss på grund av bristande funktionalitet. Här finns de flesta funktionerna som vi tror kan vara behjälpliga när du driver företag.

  • Redovisning
  • Verifikationer
  • Momshantering
  • Periodiseringar
  • Leverantörsfakturor
  • Leverantörsregister
  • Attesthantering
  • Fakturering
  • CRM/Verksamhetsstöd
  • Kundregister
  • Inbetalning
  • Påminnelsehantering
  • Likviditetprognos
  • Resursbokning/översikt
  • Artikelregister
  • Behörighetsstyrning
  • Personalregister
  • Baskontoplan eller egna kontoplaner
  • Budget
  • Rapporter & SIE-filer
  • Bygg egna redovisningsrapporter
  • Samlad redovisningscentral
  • Utbetalning - Bankkoppling
  • A-conto fakturor
  • Räntefakturering
  • Fakturaattest
  • Rot/rut
  • Aktivitetshantering
  • Dokumenthantering
  • Att göra
  • Kontaktregister
  • Kalender
  • Prishantering - flera nivåer
  • Kundavtal
  • Prislistor
  • Kampanjer
  • Varugrupper
  • Strukturartiklar
  • Rapporter
  • App för telefon
  • Molnbaserat
  • Fri support

Har du frågor?

Det finns inga dumma frågor, så tycker vi! Ring vår support så hjälper vi dig.

046-280 20 00