Autogiro
Med hjälp av tillvalet Autogiro förenklar du företagets hantering av inbetalning…
När din nuvarande lösning säger nej, säger Pyramid Nova Office hej. Låt dig inte begränsas av bristande funktionalitet. Här finns affärssystemet för dig som vill mer.
Ingen bindningstid Fri support
I Nova Office ger vi dig en riktigt bra grund för att administrera ditt företag.
Funktionaliteten i paketet är bred och täcker de flesta behov. Redovisning, verifikationer och momshantering är några exempel på funktioner som ingår.
Är du i behov av ytterligare funktionalitet går det självklart att när som helst utöka Nova Office med våra tillval.
Gör tillval och bygg ut affärssystemet så som du önskar. Om ditt företag växer och du behöver fler funktioner eller får fler medarbetare är det enkelt att lägga till eller ta bort när du vill.
Med hjälp av tillvalet Autogiro förenklar du företagets hantering av inbetalning…
Tillvalet Flerlager hjälper dig att hålla reda på dina lagersaldon. I sökdialoge…
Med Handelspaketet har du prislistor, inköp, orderregistrering och dina lagerflö…
Med tillvalet Lagerplatser/Batch kan du placera flera artiklar på samma lagerpla…
Om du tillverkar, importerar eller säljer en förpackning eller en förpackad vara…
Projektpaket vänder sig till dig som behöver ett affärssystem med funktioner som…
Med tillvalet Serienummer/Serviceorder håller du reda på varje enskild produkt,…
Med tillvalet Valutaorder kan du hantera försäljning i utländsk valuta. Du kan o…
Tillvalet Variantartiklar är ett enkelt och smidigt verktyg som hjälper dig att…
Har du frågor?
Det finns inga dumma frågor, så tycker vi! Ring vår support så hjälper vi dig.
046-280 20 00