• Hem
  • Om Pyramid Nova Office

Om affärssystemet Nova Office

När din nuvarande lösning säger nej, säger Pyramid Nova Office hej. Låt dig inte begränsas av bristande funktionalitet. Här finns affärssystemet för dig som vill mer.

Ingen bindningstid Fri support

399 kr/månad
Kvinna i förkläde som sitter vid en arbetsbänk och tittar på en laptop som står framför henne. I bakgrunden ser man en hantverkstad.

Vad ingår i Nova Office?

I Nova Office ger vi dig en riktigt bra grund för att administrera ditt företag.

Funktionaliteten i paketet är bred och täcker de flesta behov. Redovisning, verifikationer och momshantering är några exempel på funktioner som ingår.

Är du i behov av ytterligare funktionalitet går det självklart att när som helst utöka Nova Office med våra tillval.

Laptop rakt framifrån som visar det grundläggande gränssnittet i Pyramid Nova Office affärssystem

Nova Office innehåller...

  • Redovisning
  • Verifikationer
  • Momshantering
  • Periodiseringar
  • Leverantörsfakturor
  • Leverantörsregister
  • Attesthantering
  • Fakturering
  • CRM/Verksamhetsstöd
  • Kundregister
  • Inbetalning
  • Påminnelsehantering
  • Likviditetprognos
  • Resursbokning/översikt
  • Artikelregister
  • Behörighetsstyrning
  • Personalregister
  • Baskontoplan eller egna kontoplaner
  • Budget
  • Rapporter & SIE-filer
  • Bygg egna redovisningsrapporter
  • Samlad redovisningscentral
  • Utbetalning - Bankkoppling
  • A-conto fakturor
  • Räntefakturering
  • Fakturaattest
  • Rot/rut
  • Aktivitetshantering
  • Dokumenthantering
  • Att göra
  • Kontaktregister
  • Kalender
  • Prishantering - flera nivåer
  • Kundavtal
  • Prislistor
  • Kampanjer
  • Varugrupper
  • Strukturartiklar
  • Rapporter
  • App för telefon
  • Molnbaserat
  • Fri support

Har du frågor?

Det finns inga dumma frågor, så tycker vi! Ring vår support så hjälper vi dig.

046-280 20 00